Tuesday, April 27, 2010

SUKAN TAHUNAN ABIM NILAI/ MANTIN - DESARIA






Ramai tak percaya sekolah agama adakan aktiviti sukan tahunan. Selalunya sekolah kebangsaan je...

Tahniah pada ABIM Mantin/ Nilai yang menganjurkan sukan tahunan untuk pelajar sekolah Tahfiz Abim dan TASKI dan tahun ini Taman Desaria sebagai tuan rumah. So dekat jelah dengan rumah aku.

Anak-anak (3 orang) semua bersemangat... setiap hari practice... tapi semua acara yang masuk tak dapat johan...

Tahniah buat anak sulong aku yang terpilih untuk mengetuai bacaan ikrar dan doa... Rasa ralat sebab aku sendiri tak hadir walaupun padang acara selang satu jalan dengan belakang rumah aku je.... ada urusan lain hari tu..

Sejuk mata memandang perserta sukan berbaju putih dan bertudung putih... memang cool.. tahniah pada penganjur..

2 comments:

NASA said...

Pepatah arab kata : Akal Yang sihat adalah dari badan yang sihat....

Ab Razak Hj Ahmad said...

Nasa, tinggi pepatah yang tuan nyatakan... tak paham saya...