Friday, September 5, 2008

Happy Birthday - Lokman Hakim


Hari ini 5 September 2008, genap umur anak bongsu aku 5 tahun. Nama Lokman Hakim merupakan hasrat ibu aku yang nak sangat salah sorang daripada cucu dia (now dah ada 13 cucu) nama tu. Aku tak sampai hati and to make my mom happy, aku namakan anak bongsu aku as Lokman Hakim.

Tiada majlis rasmi untuk birthday mana-mana anak atau isteri aku. Cuma beli kek dan makan sama-sama itu je. Kira private party la jugak.

Kos untuk majlis ini as follows:-

Birthday cake - RM20.00
Miscellanous - RM5.90
Senyuman anak aku masa potong kek - Priceless
Waktu bersama dengan anak-anak - Priceless

3 comments:

NASA said...

Happy birthday Lokman Hakim!

x kan yang bongsu kut?

lankapo said...

salam bro,

hehe pergh kek pun berkira ke rm 20 je hehe

hadiah tak bg ker ? :)

Ab Razak Hj Ahmad said...

InsyaALLAH, kalau dikurniakan rezeki anak lagi, akan terima seadanya....

Pasal kek RM20.00 (memang aku berkira coz harga asal RM23.00 - punya maut tawar menawar dapat RM20.00 je ha ha ha ha)

To all my kids tak galak bagi hadiah masa birthday. Dah terapkan kat mereka, kalau ada hadiah ambil and say Thank You. Kalau takde jangan minta. Takut nanti jadi habit (Again... berkira ke...???)

Tapi kalau excellent in academic memang promised hadiah tapi tak marah sangat kalau dia orang tak achieved.

Lankapo... banyak sangat blog kau, which one yang best to follow..??